Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Обдаровані діти

План виховної роботи на 2015/2016 н.р.

*************************

Система виховної роботи ліцею

   Основою виховного процесу у школі є людина як найвища цінність.

   Формування морально-духовної життєвокомпетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин,сім'янин, професіонал є основною метою виховання.

   ВИХОВНА СИСТЕМА ЛІЦЕЮ – ЦЕ ЦІЛІСНА СТРУКТУРА, ЯКА СПРИЯЄ УСПІШНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАННЯ. У ЛІЦЕЇ ВІДБУВАЄТЬСЯ МОРАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ УЧНІВ, ФОРМУВАННЯ В НИХ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ, ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.                                            

ПРІОРИТЕТНИМ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ШКОЛИ Є:

  • реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
  • залучення молоді до національної та світової культури; 
  • збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;  
  • виховання патріотизму, громадських якостей особистості; 
  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.  

МЕТА ВИХОВАННЯ:

  • створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей;
  • формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як
  •  громадянин,  сім’янин, професіонал.

ЗМІСТ ВИХОВАННЯ

  • Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
  • Ціннісне ставлення до людей;
  • Ціннісне ставлення до себе;
  • Ціннісне ставлення до свого фізичного «Я»;
  • Ціннісне ставлення до свого психічного " Я";
  • Ціннісне ставлення до свого соціального "Я";
  • Ціннісне ставлення до природи;
  • Ціннісне ставлення до мистецтва;
  • Ціннісне ставлення до праці.                                                                                                                          

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ШКОЛИ:
     Принцип перший – «не зашкодити» (збереження психологічного та фізичного здоров’я дитини, що є найважливішим у навчально-виховному процесі).
    Принцип другий – духовна насиченість шкільної життєдіяльності дітей. Не піддаючи сумніву значення знання у становленні особистості, ми впевнені в тому, що якість знань, ціннісність ідей, думок і діяльності людини, що виникають на базі знань, зумовлюється не тільки істинністю знань, але й духовною насиченістю виховання особистості неможливе без виховання емоцій та естетичної свідомості.
     Принцип третій – ставлення до дитини як до суб’єкта власного розвитку, реалізується через принципи педагогіки співпраці, толерантності, підтримки, які спрямовані на само становлення індивідуальності.
     Принцип четвертий – індивідуальний розвиток педагогів. Учитель теж повинен розвиватись, удосконалювати свою професійну компетентність, педагогічну майстерність.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Корисні посилання

У нас есть много шаблонов для UCOZ с рабочим конструктором и рабочими блоками на любую тематику.
Так же есть еще один сайт, где много UCOZ шаблонов , которые не оставят вебмастером равнодушными.
Также много дизайнов для UCOZ можно скачать с промовеббер.ру.
Если бесплатный UCOZ вас не устраивает и вы выбираете джумлу, то шаблоны дляjoomla 3 придутся весьма кстати.
Коклоникам ЦМС ДЛЕ я бы рекомендовал скачать DLE шаблоны с портала shablonidle.ru.
Уделим мы внимание и wordpress, причем шаблоны для вордпресс можно скачать бесплатно и на любую тематику.